| Balázsné Mócsai Andrea |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A tesztek szerepe az oktatásban |
| Balkányi Péter |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A tanári-tanulói aktivitás változásának vizsgálata a Budapesti Corvinus Egyetem e-learning rendszerének adatai alapján |
| Balogh Jenifer |
Debreceni Egyetem |
|
| Cintia Csók |
Debreceni Egyetem |
A lemorzsolódott hallgatók pályaválasztása |
| Cserné dr. Adermann Gizella |
PTE - DUE |
A tanulói teljesítmények értékelésének objektivitását befolyásoló tényezők |
| Csillik Olga |
Budapesti Corvinus Egyetem |
Egy tükrözött osztálytermi kurzus 4 éve során tapasztalt tanári és tanulói terhelés alakulásának vizsgálata |
| Daruka Magdolna |
Budapesti Corvinus Egyetem |
Egy tükrözött osztálytermi kurzus 4 éve során tapasztalt tanári és tanulói terhelés alakulásának vizsgálata |
| Deli Kitti |
Pécsi Tudományegyetem |
A Pécsi Tudományegyetem útja az inkluzív kiválóság felé |
| Dr. Bodnár Éva |
Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ |
A kompetenciamérés egyetemi rendszerének stratégiai kidolgozását megalapozó kutatások tanulságai |
| Dr. Böddi Zsófia |
Eötvös Loránd University Faculty of Primary and Pre-School Education |
Preschool Teacher Education in Turkey and Hungary |
| Dr. Csillei Béla |
Szolnok Városi Kollégium |
Felkészültek e a pedagógusok a hátrányos helyzetű roma és nem roma fiatalok továbbtanulási esélyeinek növelésére? |
| Dr. habil Simonics István |
Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ |
A természettudományos oktatás helyzete és a vizsgarendszerek kapcsolata
|
| Dr. Hassan Elsayed |
TMPK-Óbudai Egyetem |
Tapasztalatok és ajánlások - Az e-learning bevezetése az egyiptomi oktatási rendszerbe. |
| Dr. Karlovitz János Tibor |
Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar |
Fejleszthető-e a vállalkozói kompetencia? |
| Dr. Kárpáti-Daróczi Judit |
Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar |
Fejleszthető-e a vállalkozói kompetencia? |
| Dr. Köpeczi-Bócz Tamás |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A portfólió mint értékelési módszer |
| Dr. Kurt Gökce |
Eötvös Loránd University Faculty of Primary and Pre-School Education |
Preschool Teacher Education in Turkey and Hungary |
| Dr. Laki Ildikó |
Milton Friedman Egyetem, Továbbtanulási és Pályaválasztási Tanácsadó |
Speciális kérdések és válaszok. Felsőoktatás és a fogyatékossággal élő hallgatók |
| dr. Nagy Tamás |
Széchenyi István Egyetem, Győr |
Szakmai tanárképzés gépészet-mechatronika specializációihoz tartozó oktatásmódszertanok és középfokú szakmai képzések tantárgyainak támogatása számítógépes modellezéssel |
| Dr. Nyéki Lajos |
Széchenyi István Egyetem |
A Nemzeti Alaptanterv elemzése |
| Dr. Pálvölgyi Krisztián |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A tanulási eredmény alapú képzéstervezési megközelítés intézményi implementációja – egy hazai és két külföldi példa elemzése |
| Dr. Sass Judit |
Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ |
A kompetenciamérés egyetemi rendszerének stratégiai kidolgozását megalapozó kutatások tanulságai |
| Dr. Serfőző Mónika |
Eötvös Loránd University Faculty of Primary and Pre-School Education |
Preschool Teacher Education in Turkey and Hungary |
| Duchon Jenő |
NAV Képzési, Egészségügyi és Kulturális Intézete |
A NAV munkatársak információ megbízhatóságának és hitelességének megítélése a generációk tükrében |
| Gőgh Előd |
Eszterházy Károly Egyetem |
A tanulás önhatékonyságának vizsgálata budapesti műszaki szakgimnáziumok diákjainak körében |
| Győri Krisztina |
Debreceni Egyetem, BTK |
A pályaválasztást befolyásoló tényezők hatása a finanszírozási karrierre |
| Gyula Gubán |
Dunaújvárosi Egyetem |
Szakképzés az ipari fejlődés tükrében |
| Hetzl Andrea |
Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium |
A természettudományos oktatás helyzete és a vizsgarendszerek kapcsolata |
| Holik Ildikó |
Óbudai Egyetem TMPK |
A kommunikációs készség fejlesztésének lehetőségei mérnökhallgatók körében |
| Horváth-Csikós Gabriella |
Szent István Egyetem |
|
| Hrabéczy Anett |
Debreceni Egyetem |
|
| Kadocsa László |
Dunaújvárosi Egyetem, Tanárképző Központ |
|
| Kardos Dorottya |
ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola |
- |
| Kővári Attila |
Dunaújvárosi Egyetem |
A tanulás önhatékonyságának vizsgálata budapesti műszaki szakgimnáziumok diákjainak körében |
| Makó Ferenc |
Óbudai Egyetem TMPK |
Diplomások pályakövetése az Óbudai Egyetemen, különös tekintettel a mérnöktanár képzésre |
| Mészáros Attila |
Széchenyi István Egyetem |
Érzelmi intelligencia mérésének és fejlesztésének lehetősége a pedagógus hallgatóknál |
| Nemes-Németh Nóra |
Eötvös Loránd Tudományegyetem |
A felsőoktatás megteremtésének kezdetei Székesfehérváron |
| Nótár Ilona |
Wesley János Lelkészképző Főiskola |
|
| Ollé János |
Pannon Egyetem, Neveléstudományi Intézet |
Aktuális trendek és kihívások az e-learning fejlesztésekben |
| Pálvölgyi Krisztián |
Budapesti Corvinus Egyetem |
|
| Papp Dávid |
Debreceni Egyetem, BTK, Pszichológiai Intézet |
|
| Sanda István Dániel |
Óbudai Egyetem TMPK |
Egyetemi reformok a XVI. században Philipp Melanchthon munkássága nyomán |
| Stummer Krisztina |
Pécsi Tudományegyetem |
A Pécsi Női Felső Kereskedelmi Iskola rekrutációs bázisa 1912 és 1948 között |
| Szabó Imre Gábor |
PTE BTK OTNDI |
A tanulói teljesítmények értékelésének objektivitását befolyásoló tényezők
|
| Szűcs Ferenc Károly |
Óbudai Egyetem TMPK |
|
| Thun Éva, PhD |
Pannon Egyetem MFTK Neveléstudományi Intézet |
A pedagógusok identitásának szerepe az interkulturális pedagógia tudástartalmának bővítésében |
| Tomory Ibolya |
Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ |
A szociális készségeket fejlesztő módszerek alkalmazása a műszaki tanárképzésben |
| Tóth Kata |
Budapesti Gazdasági Egyetem Oktatásmódszertani Központ |
|
| Tóth Béláné |
Óbudai Egyetem TMPK |
|
| Valentné Albert Éva |
BMSZC Puskás Tivadar Technikum, ELTE PPK NDI |
A budapesti Sacré Coeur iskolák tanulói összetételének alakulása |
| Végh Ágnes |
Budapesti Gazdasági Egyetem |
A felsőkereskedelmi iskolák fejlődése hazánkban kialakulásuktól az első világháborúig |
| Vona Nándor Imre |
Debreceni Egyetem |
|