Alter Emese |
Debreceni Egyetem, HTDI, Neveléstudományi Program |
A hallgatói munkavállalás jellemzői és a lemorzsolódásban játszott szerepe a STEM területeken |
Andi Andrea |
Széchenyi István Egyetem |
Meghívott résztvevő |
Ardelean Tímea Krisztina |
Pécsi Tudományegyetem, „Oktatás ás Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola |
IKT eszközök használata az angol nyelvtanulásban a partiumi diákok körében |
Bacsa-Bán Anetta |
Dunaújvárosi Egyetem |
„Jó közösség, támogató légkör, aktuális, napra kész tudás” - képességek fejlesztése a Dunaújvárosi Egyetem elmúlt két évtizedében |
Balázs Dávid |
Debreceni Egyetem |
Az előítéletesség táplálta motiváció mint ugródeszka jelenség |
Balkányi Péter |
Budapesti Corvinus Egyetem |
Távoktatási módszerek vizsgálata a koronavírus járvány idején |
Balogh Jenifer |
Debreceni Egyetem |
A szülőkkel vagy nélkülük? Hátránykompenzáló programok gyakorlatai a szülők mentorálására |
Barnucz Nóra |
Nemzeti Közszolgálati Egyetem |
The Use of Augmented Reality and Social Networking Sites in Law Enforcement Language Teaching |
Benedek András |
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem |
Nemzetközi trendek a szakképzés módszertani kutatásaiban |
Bognárné Dr. Kocsis Judit |
Pannon Egyetem Neveléstudományi Intézet |
Módszertani újítások gyakorlatorientált útjai a tanárképzésben |
Boros József |
University of Debrecen |
Research and development career plans and WLB – Evidence from a survey amoung Hungarian PhD students |
Böddi Zsófia |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar |
A pedagógusképzés távolléti megvalósításának oktatói tapasztalatai |
Buda András |
Debreceni Egyetem |
Két lehetőség van. Vagy nem? A távolléti oktatás tapasztalatai, tanulságai egyetemi oktatók szemével |
Ceglédi Tímea, PhD. |
Debreceni Egyetem |
„Útitársként át tudom érezni érzelmeiket és ezáltal sorsközösséget vállalni velük” – A reziliens életút és a reziliens pedagógiai munka kapcsolódásai
Szakmai fejlődés és társadalmi elköteleződés a pedagógus pályára készülő reziliens mentorjelöltek körében a Debreceni Egyetem Tanítsunk Magyarországért Mentorprogramjában |
Czékmán Balázs |
Kispesti Puskás Ferenc Általános Iskola |
Pedagógusok mobil eszköz-használati háttere egy tabletes kutatás tükrében |
Czinege Monika |
Budapesti Gazdasági Egyetem KVIK |
Hallgatói vélemények a módszertani tárgyak karantén tanulásáról |
Demeter-Karászi Zsuzsanna |
Debreceni Egyetem |
A Partium régió három felsőoktatási intézményének összehasonlítása a hallgatói eredményesség tükrében |
Dr Csillei Béla |
Szolnok Városi Kollégium |
Digitális oktatás Tiszabőn, a szükséges feltételek nélkül |
Dr.Hassan Elsayed |
Óbudai egyetem- TMPK_nyugdíjas |
Meghívott résztvevő |
Dr. Karlovitz János Tibor |
Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar Szervezési és Vezetési Intézet |
Még nem létező pedagógusképző modell konceptualizációja |
Dr. Laki Ildikó |
Milton Friedman Egyetem |
Közoktatás és a sajátos nevelési igény/fogyatékosság kapcsolódási pontjai |
Dr. Mészáros Attila |
Széchenyi István Egyetem |
A szakképző intézmények vezetői felkészítésének megvalósítása |
Dr. Molnár György |
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Műszaki Pedagógia Tanszék |
A digitális tanulás próbája és utóhatása a szakmai tanárképzésben – kérdések és válaszok a múltra és a jelenre |
Dr. Nyéki Lajos |
Széchenyi István Egyetem |
A Petri hálók alkalmazási lehetőségei az oktatási folyamat modellezésében |
Erdei Gábor |
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet |
Két lehetőség van. Vagy nem? A távolléti oktatás tapasztalatai, tanulságai egyetemi oktatók szemével |
Erdélyi Éva |
Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi Vendéglátóiari és Idegenforgalmi Kar Üzleti Elemzés Módszertani Tanszék |
Hallgatói vélemények a módszertani tárgyak karantén tanulásáról
Mi mindenen múlhat a gazdasági alapképzés hallgatóinak eredményessége statisztikából? |
Gál Katalin |
Partiumi Keresztény Egyetem |
Az ifjúságpolitika és a civil szféra metszete Romániában
A Partiumi Keresztény Egyetem hallgatói a munkaerőpiacon
A Partiumi Keresztény Egyetem az online oktatási térben |
Godó Irén |
Debreceni Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Doktori Program |
Intézményi beágyazottság és szakkollégiumi mentorálás |
Godó Katalin |
Debreceni Egyetem |
Szakmai fejlődés és társadalmi elköteleződés a pedagógus pályára készülő reziliens mentorjelöltek körében a Debreceni Egyetem Tanítsunk Magyarországért Mentorprogramjában
Intézményi beágyazottság és szakkollégiumi mentorálás |
Gőgh Előd |
BGéSZC Kossuth Lajos Két Tanítási Nyelvű Technikum |
Az élethosszig tartó tanulást befolyásoló tanulási tényezők kapcsolata |
Győri Krisztina |
Debreceni Egyetem, BTK, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet |
Learning Alone – avagy magukra maradt hallgatók a távoktatásban? |
Hetzl Andrea |
Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium |
Meghívott résztvevő |
Holik Ildikó |
Óbudai Egyetem KVK TMPK |
A pszichológiai immunkompetencia vizsgálata mentortanárok körében |
Hornyák Ágnes |
Debreceni Egyetem Nevelés-és Művelődéstudományi Doktori Program |
A pedagógusok innovációs nyitottsága a tanár továbbképzések tükrében |
Izsák Hajnalka |
Pécsi Tudományegyetem |
A javítóintézet metaforái, avagy a reneszánsz ember, a kóbor kutya és a veszélyes játszótér – egy javítóintézeti nevelőkkel készített interjús kutatás eredményei |
Józsa Gabriella |
Debreceni Egyetem, Humán Tudományok Doktori Iskola, Neveléstudományi Program |
Szakközépiskolából a felsőoktatásba: továbbtanulási esélyek és lemorzsolódási veszélyek |
Juhászné Fazekas Zsuzsanna |
Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola Szociológia és Társadalompolitika Doktori Program |
Az iskolai szociális munka interdiszciplináris megközelítése a köznevelési intézményekben |
Khateeb, Fatima Riyaz |
University of Debrecen |
Research and development career plans and WLB – Evidence from a survey amoung Hungarian PhD students |
Kocsis Zsófia |
Debreceni Egyetem, HTDI, Neveléstudományi Program |
A hallgatói munkavállalás jellemzői és a lemorzsolódásban játszott szerepe a STEM területeken |
Kun András István |
University of Debrecen |
Research and development career plans and WLB – Evidence from a survey amoung Hungarian PhD students |
Ludikné Horváth Éva |
PTE Neveléstudományi Doktori Iskola |
Iskola- és szakmaválasztási döntés beválása diákszemmel - Egy kérdőíves felmérés eredményeinek bemutatása |
Maior Enikő |
Partium Christian University |
A Partium régió három felsőoktatási intézményének összehasonlítása a hallgatói eredményesség tükrében |
Major-Kathi Veronika |
PE MFTK Többnyelvűségi Nyelvtudományi Doktori Iskola |
Digital competences of international higher education students |
Makó Ferenc |
Óbudai Egyetem - Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ |
Mérnöktanár-hallgatók összefüggő oktatási-nevelési gyakorlatához kapcsolódó portfóliók elemzése a 2011-2020 közötti időszakban
|
Módné Takács Judit |
Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar |
Az egyetemi hallgatók stresszkezelési technikáinak vizsgálata |
Nagy Noémi |
Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum |
Meghívott résztvevő |
Nagy Tamás |
Széchenyi István Egyetem |
Felkészülés a szakképzés új szabályozásának szervezeti és módszertani hatásaira(2019. évi LXXX. Törvény és a 12/2020. (II. 7.) Korm. Rendelet) |
Námesztovszki Zsolt |
Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar |
|
Novák Ildikó |
Debreceni Egyetem |
Gimnáziumi és technikumi tanulók nyelvtanulásának eredményessége |
Ollé János |
PE MFTK Digitális Módszertani Intézet |
|
Pásztor Rita |
Partiumi Keresztény Egyetem |
Zöld, sárga, piros- oktatási jövőkép színekben
A Partiumi Keresztény Egyetem hallgatói a munkaerőpiacon
A Partiumi Keresztény Egyetem az online oktatási térben |
Pogátsnik Monika |
Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar |
Az egyetemi hallgatók stresszkezelési technikáinak vizsgálata |
Rendek Csaba |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Merj Innovatívan Hallgatói Kutatócsoport |
Mi mindenen múlhat a gazdasági alapképzés hallgatóinak eredményessége statisztikából? |
Reszeginé Vályogos Krisztina |
Debreceni Egyetem |
Évismétlő és hátrányos helyzetű tanulók az Észak-Alföldi szakképző iskolákban |
Sanda István Dániel |
Óbudai Egyetem KVK-TMPK |
Tanári értékelés - tanulói értékrend |
Serfőző Mónika |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar |
A pedagógusképzés távolléti megvalósításának oktatói tapasztalatai |
Stummer Krisztina |
Pécsi Tudományegyetem "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola |
Nők a Kereskedelmi Szakoktatás hasábjain |
Szalay Zsófia |
Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Kar |
Pedagógusok gyermekvállalás utáni személyiségváltozásának empirikus vizsgálata |
Szabó József |
Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet |
Két lehetőség van. Vagy nem? A távolléti oktatás tapasztalatai, tanulságai egyetemi oktatók szemével |
Szabó Marianna |
- |
Magyar gimnáziumok a második világháború utáni Németország amerikai fennhatóságú DP-táboraiban |
Szántó Péter |
Budapesti Gazdasági Egyetem |
A közép-és felsőfokú turizmus-vendéglátás oktatás kapcsolata, a képzési átmenet és a szakmai gyakorlat jelentősége |
Székedi Levente |
Partiumi Keresztény Egyetem |
A Partiumi Keresztény Egyetem hallgatói a munkaerőpiacon
A Partiumi Keresztény Egyetem az online oktatási térben |
Székely Csilla Imola |
Debreceni Egyetem |
Kodálytól Kokasig – két zenepedagógiai koncepció összehasonlító elemzése |
Szilágyi Mária |
Radó Tibor Általános Iskola és EGYMI |
A mentori tevékenység sikerességét befolyásoló tényezők |
Szőcs Andor |
Debreceni Egyetem |
Intézményi hatások a hallgatói munkavállalásra |
Tolnai Tímea Katalin |
Partiumi Keresztény Egyetem |
A Partiumi Keresztény Egyetem az online oktatási térben |
Tomory Ibolya |
Óbudai Egyetem KVK Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ |
A formatív értékelés szerepe a tanulási eredményességben |
Tóth Béláné |
Óbudai Egyetem KVK TMPK |
Meghívott résztvevő |
Tóth Péter |
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem |
A piarista rend szerepe a hazai szakképzésben Elsődleges fülek |
Uricska Erna |
Nemzeti Közszolgálati Egyetem |
The Use of Augmented Reality and Social Networking Sites in Law Enforcement Language Teaching |
Végh Ágnes |
Budapesti Gazdasági Egyetem KVIK |
Hallgatói vélemények a módszertani tárgyak karantén tanulásáról
A közép-és felsőfokú turizmus-vendéglátás oktatás kapcsolata, a képzési átmenet és a szakmai gyakorlat jelentősége |
Zakota Zoltán |
Partiumi Keresztény Egyetem |
Partiumi gimnazisták web 2.0-használati szokásai |