Balázsné Mócsai Andrea |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A tesztek szerepe az oktatásban |
Balkányi Péter |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A tanári-tanulói aktivitás változásának vizsgálata a Budapesti Corvinus Egyetem e-learning rendszerének adatai alapján |
Balogh Jenifer |
Debreceni Egyetem |
|
Cintia Csók |
Debreceni Egyetem |
A lemorzsolódott hallgatók pályaválasztása |
Cserné dr. Adermann Gizella |
PTE - DUE |
A tanulói teljesítmények értékelésének objektivitását befolyásoló tényezők |
Csillik Olga |
Budapesti Corvinus Egyetem |
Egy tükrözött osztálytermi kurzus 4 éve során tapasztalt tanári és tanulói terhelés alakulásának vizsgálata |
Daruka Magdolna |
Budapesti Corvinus Egyetem |
Egy tükrözött osztálytermi kurzus 4 éve során tapasztalt tanári és tanulói terhelés alakulásának vizsgálata |
Deli Kitti |
Pécsi Tudományegyetem |
A Pécsi Tudományegyetem útja az inkluzív kiválóság felé |
Dr. Bodnár Éva |
Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ |
A kompetenciamérés egyetemi rendszerének stratégiai kidolgozását megalapozó kutatások tanulságai |
Dr. Böddi Zsófia |
Eötvös Loránd University Faculty of Primary and Pre-School Education |
Preschool Teacher Education in Turkey and Hungary |
Dr. Csillei Béla |
Szolnok Városi Kollégium |
Felkészültek e a pedagógusok a hátrányos helyzetű roma és nem roma fiatalok továbbtanulási esélyeinek növelésére? |
Dr. habil Simonics István |
Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ |
A természettudományos oktatás helyzete és a vizsgarendszerek kapcsolata
|
Dr. Hassan Elsayed |
TMPK-Óbudai Egyetem |
Tapasztalatok és ajánlások - Az e-learning bevezetése az egyiptomi oktatási rendszerbe. |
Dr. Karlovitz János Tibor |
Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar |
Fejleszthető-e a vállalkozói kompetencia? |
Dr. Kárpáti-Daróczi Judit |
Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Kar |
Fejleszthető-e a vállalkozói kompetencia? |
Dr. Köpeczi-Bócz Tamás |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A portfólió mint értékelési módszer |
Dr. Kurt Gökce |
Eötvös Loránd University Faculty of Primary and Pre-School Education |
Preschool Teacher Education in Turkey and Hungary |
Dr. Laki Ildikó |
Milton Friedman Egyetem, Továbbtanulási és Pályaválasztási Tanácsadó |
Speciális kérdések és válaszok. Felsőoktatás és a fogyatékossággal élő hallgatók |
dr. Nagy Tamás |
Széchenyi István Egyetem, Győr |
Szakmai tanárképzés gépészet-mechatronika specializációihoz tartozó oktatásmódszertanok és középfokú szakmai képzések tantárgyainak támogatása számítógépes modellezéssel |
Dr. Nyéki Lajos |
Széchenyi István Egyetem |
A Nemzeti Alaptanterv elemzése |
Dr. Pálvölgyi Krisztián |
Budapesti Corvinus Egyetem |
A tanulási eredmény alapú képzéstervezési megközelítés intézményi implementációja – egy hazai és két külföldi példa elemzése |
Dr. Sass Judit |
Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ |
A kompetenciamérés egyetemi rendszerének stratégiai kidolgozását megalapozó kutatások tanulságai |
Dr. Serfőző Mónika |
Eötvös Loránd University Faculty of Primary and Pre-School Education |
Preschool Teacher Education in Turkey and Hungary |
Duchon Jenő |
NAV Képzési, Egészségügyi és Kulturális Intézete |
A NAV munkatársak információ megbízhatóságának és hitelességének megítélése a generációk tükrében |
Gőgh Előd |
Eszterházy Károly Egyetem |
A tanulás önhatékonyságának vizsgálata budapesti műszaki szakgimnáziumok diákjainak körében |
Győri Krisztina |
Debreceni Egyetem, BTK |
A pályaválasztást befolyásoló tényezők hatása a finanszírozási karrierre |
Gyula Gubán |
Dunaújvárosi Egyetem |
Szakképzés az ipari fejlődés tükrében |
Hetzl Andrea |
Bethlen Gábor Általános Iskola és Gimnázium |
A természettudományos oktatás helyzete és a vizsgarendszerek kapcsolata |
Holik Ildikó |
Óbudai Egyetem TMPK |
A kommunikációs készség fejlesztésének lehetőségei mérnökhallgatók körében |
Horváth-Csikós Gabriella |
Szent István Egyetem |
|
Hrabéczy Anett |
Debreceni Egyetem |
|
Kadocsa László |
Dunaújvárosi Egyetem, Tanárképző Központ |
|
Kardos Dorottya |
ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskola |
- |
Kővári Attila |
Dunaújvárosi Egyetem |
A tanulás önhatékonyságának vizsgálata budapesti műszaki szakgimnáziumok diákjainak körében |
Makó Ferenc |
Óbudai Egyetem TMPK |
Diplomások pályakövetése az Óbudai Egyetemen, különös tekintettel a mérnöktanár képzésre |
Mészáros Attila |
Széchenyi István Egyetem |
Érzelmi intelligencia mérésének és fejlesztésének lehetősége a pedagógus hallgatóknál |
Nemes-Németh Nóra |
Eötvös Loránd Tudományegyetem |
A felsőoktatás megteremtésének kezdetei Székesfehérváron |
Nótár Ilona |
Wesley János Lelkészképző Főiskola |
|
Ollé János |
Pannon Egyetem, Neveléstudományi Intézet |
Aktuális trendek és kihívások az e-learning fejlesztésekben |
Pálvölgyi Krisztián |
Budapesti Corvinus Egyetem |
|
Papp Dávid |
Debreceni Egyetem, BTK, Pszichológiai Intézet |
|
Sanda István Dániel |
Óbudai Egyetem TMPK |
Egyetemi reformok a XVI. században Philipp Melanchthon munkássága nyomán |
Stummer Krisztina |
Pécsi Tudományegyetem |
A Pécsi Női Felső Kereskedelmi Iskola rekrutációs bázisa 1912 és 1948 között |
Szabó Imre Gábor |
PTE BTK OTNDI |
A tanulói teljesítmények értékelésének objektivitását befolyásoló tényezők
|
Szűcs Ferenc Károly |
Óbudai Egyetem TMPK |
|
Thun Éva, PhD |
Pannon Egyetem MFTK Neveléstudományi Intézet |
A pedagógusok identitásának szerepe az interkulturális pedagógia tudástartalmának bővítésében |
Tomory Ibolya |
Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ |
A szociális készségeket fejlesztő módszerek alkalmazása a műszaki tanárképzésben |
Tóth Kata |
Budapesti Gazdasági Egyetem Oktatásmódszertani Központ |
|
Tóth Béláné |
Óbudai Egyetem TMPK |
|
Valentné Albert Éva |
BMSZC Puskás Tivadar Technikum, ELTE PPK NDI |
A budapesti Sacré Coeur iskolák tanulói összetételének alakulása |
Végh Ágnes |
Budapesti Gazdasági Egyetem |
A felsőkereskedelmi iskolák fejlődése hazánkban kialakulásuktól az első világháborúig |
Vona Nándor Imre |
Debreceni Egyetem |
|