Résztvevők 2018

A konferencia regisztrált résztvevőinek listája:

Résztvevő neve Intézmény neve Előadásának címe
Ardelean Timea Krisztina Partiumi Keresztény Egyetem

Digital strategies for education in Hungary and Romania - a comparative study

Bajkai-Tóth Katinka Szent István Egyetem

A tréning módszer szerepe a felsőoktatásban

Baloghné Dr. Bakk Adrienn Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógia Kar

Az óvodai mozgástevékenység, testnevelés elméletének néhány módszertani megvalósulása

Baráth Erika Anita Gyengénlátók Általános Iskolája, EGYMI és Kollégiuma Apple termékek tanulást segítő szerepe látássérült tanulók számára
Bálint Krisztián Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola

A határontúli vajdasági középiskolai tanárok meglátásai a hatékony kültéri és beltéri iskolai védelem területén

Bánhidyné Dr. Szlovák Éva CSc. Óbudai Egyetem  
Csehné dr. habil. Papp Imola Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar

Applying Mentor Program in Human Resource Management

Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda Székesfehérvári SZC Jáky József Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája

A PBL mint tanulási módszer vizsgálata minőségirányítási módszerekkel

Csillik Olga Budapesti Corvinus Egyetem

A tanári hatékonyság megítélése a felsőoktatási innovációk tükrében

Csók Cintia Debreceni Egyetem

Segítőként a munkaerő-piacon

Czékus Géza ÚE, MTTK

A migrációról másképpen

Deli Kitti Pécsi Tudományegyetem, Neveléstudományi Intézet

Facilitating inclusive academic excellence and diversity at institutional level at the University of Pécs

Dobrova Zita ELTE NDI

Tanárok a szépirodalomban, szépirodalom a tanárképzésben

doc. Dr.univ. Csehiová Agáta, PhD. Selye János Egyetem, Komárom

A zenei képességek és a kisgyermekkori személyiségfejlődés kölcsönhatása

Dr. Bacsa-Bán Anetta Dunaújvárosi Egyetem

A pedagógus pálya presztízse pályaelhagyó(?) szakmai pedagógusok körében

Dr. Bertalan Péter Kaposvári Egyetem- Pécsi Tudományegyetem Oktatás- és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola

Oktatás- dilemmák, alternatívák Magyarországon

Dr. Bodnár Éva Budapesti Corvinus Egyetem Az iskolák bizalmi klímájának vizsgálata
Dr. Csillei Béla Szolnok Városi Kollégium Helyzetfeltárás és programjavaslat a hátrányos helyzetű - különös tekintettel a cigány-roma származású -, kollégista fiatalok csoportfoglalkozáson kívüli programjainak kidolgozása feladatára, amely elősegíti a fiatalok eredményes felzárkóztatását, szocializációs hátrányaik enyhítését, valamint az iskolai-társadalmi esélyteremtés lehetőségét
Dr. Czövek Andrea Eszterházy Károly Egyetem

Miből lesz a cserebogár? Avagy az osztatlan tanárképzésben részvevők néhány jellemzője

Dr. Daruka Magdolna Budapesti Corvinus Egyetem

Biztos a bizonytalanban - tanári hatékonyság a harmadik generációs egyetemen

Dr. Erdélyi Éva Budapesti Gazdasági Egyetem A lemorzsolódás csökkentésének egyik módja a Budapesti Gazdasági Egyetemen
Dr. Fazakas Ida Eszterházy Károly Egyetem Miből lesz a cserebogár? Avagy az osztatlan tanárképzésben részvevők néhány jellemzője
Dr. Gombás Judit ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

Apple termékek tanulást segítő szerepe látássérült tanulók számára

dr. Gubán Gyula Dunaújvárosi Egyetem

A negyedik ipari forradalom és hatása az oktatásra

Dr. habil. Di Blasio Barbara Kaposvári Egyetem

Kutatás alapú gyógypedagógus-képzés – tanterv- és tantárgyfejlesztés

Dr. habil. Horváth Kinga Selye János Egyetem, Tanárképző Kar

Interakciós stílusról alkotott nézetek vizsgálata pedagógushallgatók körében

Dr. habil Simonics István Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

A K-MOOC szerepe és sikere a hallgatók képzésében

Dr. Hassan Elsayed Óbudai Egyetem- TMPK  
dr. Kadocsa László Dunaújvárosi Egyetem A negyedik ipari forradalom és hatása az oktatásra
Dr. Kanczné dr. Nagy Katalin Selye János Egyetem

Első éves tanárképző szakos hallgatók egyetemi képzéssel kapcsolatos előzetes elvárásainak és félelmeinek vizsgálata

Dr. Kata János BME Műszaki Pedagógia Tanszék

Az oktatás minőségbiztosítása, a vérnyomásmérő és a mobiltelefonos applikáció

Dr. Köpeczi-Bócz Tamás Budapesti Corvinus Egyetem

Learner-centered education policy in the digital age

Dr. Kővári Attila Dunaújvárosi Egyetem

Ember-számítógép interfészek jelentősége a jövő oktatási infrastruktúrájában

Dr. Lükő István Pécsi Tudományegyetem KPVK

Az első szakképzési törvény korszaka nemzetközi kitekintésben

Dr. Mészáros Attila Széchenyi István Egyetem

A német PhD képzési rendszer és a munkaerőpiac együttműködésének gyakorlati megvalósulása

dr. Nagy Tamás Széchenyi István Egyetem Győr

A 2016-os Képzési és Kimeneti Követelmények alap- és mesterképzési leírásainak összehasonlítása szövegbányászati módszerekkel (Célok és kompetenciák)

Dr. Nádasi András Eszterházy Károly Egyetem NTDI -
dr. Nyéki Lajos Széchenyi István Egyetem

A tanári szakok képzési és kimeneti követelményeinek elemzése

Dr. Rudnák Ildikó Szent István Egyetem

A Preparatory Course hallgatói a magyar kultúrában – az első 3 év tapasztalata

Dr. Sass Judit Budapesti Corvinus Egyetem

Az iskolák bizalmi klímájának vizsgálata

Dr. Solt Katalin Budapesti Gazdasági Egyetem A lemorzsolódás csökkentésének egyik módja a Budapesti Gazdasági Egyetemen
Dr. Strédl Terézia Selye János Egyetem, Komárom, Szlovákia

A vizsgadrukk eu- vagy distressz?! Egyetemisták szorongás-szintjének méréséről

Dr. Törcsvári Zsolt István Budapesti Gazdasági Egyetem

Néhány példa Exceles vizsgasorok és javítási útmutatók összeállítására a Budapesti Gazdasági Egyetemen

Duchon Jenő NAV Képzési, Egészségügyi és Kulturális Intézete

Tools for gamify an e-learning course in Moodle LMS system

Fűzi Beatrix Budapesti Gazdasági Egyetem -
Garamvölgyi Judit Szent István Egyetem

Hatékony tudásátadás nehezített körülmények között

Gőgh Előd Eszterházy Károly Egyetem

Tanulói visszajelzések az OKJ-s szakmákról napjainkban

Holik Ildikó Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

Leendő mérnökök véleménye a munkaerőpiac elvárásairól

Horváth-Csikós Gabriella Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Applying Mentor Program in Human Resource Management
Hrabéczy Anett Debreceni Egyetem

Sajátos nevelési igényű hallgatók eredményessége a felsőoktatásban

Hutterer Éva II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola

A magyar nyelvű tanítóképzés helyzete Kárpátalján napjainkban

Izsák Hajnalka Partiumi Keresztény Egyetem

Jelenkori változások a Bihar megyei középiskolai hálózatban
Special education aiming at the social integration/reintegration of juvenile offenders and the new challenges faced by prisons and detention centers​

Kapás Mónika PTE, BTK, "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola

A szerbiai roma/cigány közösségből érkező tanulók inkluzív oktatását érintő törvények feketén-fehéren és a valóság

Kautnik András Szent Gellért Gimnázium

Egy pre-pilot kutatás eredményei az online tanulás minőségi kritériumaival kapcsolatban a tanárképzés területéről

Kenderessy Tibor Apor Vilmos Katolikus Főiskola

Dokumentumkezelési ismeretek oktatása, tapasztalatok az AVKF-n

Kocsis Zsófia Debreceni Egyetem, Humán Tudományok Doktori Iskola

Hallgatói visszajelzések a duális képzésről

Kollár Csaba Óbudai Egyetem Biztonságtudományi Doktori Iskola

A(z okos) város ereje a kiművelt emberfők sokaságában rejlik?

Kovács Anett Jolán Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola

Tanulási eredmények mérése, értékelése, validálása a felsőoktatásban

Magyar András Dunaújvárosi Egyetem

A munkahelyi szocializáció és a nem kognitív képességek vizsgálata vendéglátóipari tanulók és a piaci szereplők aspektusából

Makó Ferenc Óbudai Egyetem - TMPK

Mérnöktanár hallgatók pályakövetése az Óbudai Egyetemen

Manojlovic Heléna ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar

Kulcskompetenciák a munkaerő-piacon

Mészáros Virág Kaposvári Egyetem- Pécsi Tudományegyetem Oktatás- és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola Oktatás- dilemmák, alternatívák Magyarországon
Mihály Regina Eötvös Lóránd Tudományegyetem ,,Kik vagyunk és Kik lehettünk VOLNA?” - Az iskolai lemorzsolódás és a munkaerő-piac területére lépés nehézségei és kapcsolatának összefüggései
Németh Dóra Katalin Debreceni Egyetem

A debreceni fémipari szakiskola egyesületi és önképzőköri tevékenysége a XX. század első harmadában

Németh Tünde - Imre Angéla - Gombos Péter - Baranyi Ildikó ELTE BGGYK, KE

Hogyan fejleszthető sikeresen a hallássérült tanulók szövegértő olvasása?

Pallay Katalin II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Debreceni Egyetem

Szülőföld iránti elköteleződés és magyarságtudat a kárpátaljai mobilis hallgatók körében

Pinczésné dr. Palásthy Ildikó Debreceni Református Hittudományi Egyetem

A debreceni drámapedagógus-képzés

Plonicky Tamás Selye János Egyetem Magyar Nyelv és Irodalom Doktori Iskola Olvasási tendenciák a szlovákiai magyar diákok körében
Pogátsnik Monika Óbudai Egyetem

A fiatalok iskolai felkészítése a 21. Század munkaerőpiac kihívásaira

Prof. Dr. Tóth Péter Óbudai Egyetem, Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

A jelképes ábrázolások tanításának módszertani kérdései

Sanda István Dániel Óbudai Egyetem

Magyar diákok külföldi egyetemjárása a reformációt követő századokban

Suplicz Sándor Óbudai Egyetem -
Szabó Endre Szent István Egyetem

Az Erasmus program felsőoktatási tanulmányokra kifejtett hatásai és előnyei a karrierépítésben

Szabó Laura Eötvös Lóránd Tudományegyetem

,,Kik vagyunk és Kik lehettünk VOLNA?” - Az iskolai lemorzsolódás és a munkaerő-piac területére lépés nehézségei és kapcsolatának összefüggései

Szabó Ákosné PhD Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

Keretrendszer és környezet a nem fogyatékos és a fogyatékos gyermekek, tanulók szexuális neveléséhez

Szabóné Dr. Kármán Judit Debreceni Református Hittudományi Egyetem - Romológia Tanszék Oktatással az előítélet ellen
Szilágyi Ferenc Partiumi Keresztény Egyetem Jelenkori változások a Bihar megyei középiskolai hálózatban
Szűcs Ferenc Károly Óbudai Egyetem, Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ -
Tomory Ibolya Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

Fiatal nők a technológia világában- Magyar-Izlandi együttműködési projekt

Tóth Péter, Prof. Dr. Selye János Egyetem, Tanárképző Kar Interakciós stílusról alkotott nézetek vizsgálata pedagógushallgatók körében
Tóth Réka Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola

Egyéni képzési számla - a felnőttkori tanulásban való részvétel növelésére

Őri Viktória SZIE Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola

A Vezetés és Szervezés szak térnyerése a hazai felsőoktatásban

Várdai Levente PTE BTK

Tanárjelöltek előítéletei a kisebbségek tekintetében, A PTE osztatlan tanárszakos hallgatók között végzett kérdőíves felmérés tükrében

Végh Ágnes Budapesti Gazdasági Egyetem

A lemorzsolódás csökkentésének egyik módja a Budapesti Gazdasági Egyetemen

Zakota Zoltán Partiumi Keresztény Egyetem

Information Literacy and Its Role in Education