Résztvevők 2017

A konferencia regisztrált résztvevőinek listája:

Résztvevő neve Intézmény neve Előadásának címe
Ártándy Harland József Debreceni Egyetem  
Bálint Krisztián Óbudai Egyetem

Határontúli vajdasági általános iskolai tanulók meglátásai az iskolabiztonsági megoldások területén

Bartos Sándor Váci SZC Király Endre Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája  
Buda András Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet

Digitalizálódtak-e a szakmai tanárok?

Csehné dr. Papp Imola Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar

A diversity menedzsment megnyílvánulása az iskolában (empirikus kutatás alapján)
Pass out schools in international context

Csepcsényi Lajos Lászlóné Balogh Melinda PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Székesfehérvári SZC Jáky József Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája

Az építőipar és földmérés ágazatban tanulók téri képességeinek feltárása statisztikai módszerekkel

Csillik Olga Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ

Módszertani megújulás lehetőségei a digitális környezet segítségével

Czékus Géza Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka

A biológia-szótár szükségessége a kétnyelvű közösségben

Daruka Magdolna Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ Módszertani megújulás lehetőségei a digitális környezet segítségével
Dobrova Zita ELTE PPK

Probléma alapú tanulás a Yorki Egyetem jogi képzésében

Dr. Bodnár Éva Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ

A tükrözött osztályteremben mutatott aktivitás és eredményesség összefüggése a motivációval valamint a tanulási és kognitív stílussal

Dr. Erdélyi Éva Budapesti Gazdasági Egyetem, Közgazdasági és Módszertani Intézet  
dr. Gál Katalin Partiumi Keresztény Egyetem

A színházi előadásokkal kapcsolatos viszonyulásmódok a nagyváradi magyar középiskolások és egyetemisták körében

Dr. habil Simonics István Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

Az oktatástechnológiától a virtuális valóságig

Dr.Hassan Elsayed TMPK  
Dr. Kata János László BME Műszaki Pedagógia Tanszék Az oktatási ráfordítások elemzése a tanulói teljesítmények alapján - demokratikus-e az oktatási rendszer?
Dr. Kollár Csaba Szent István Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar A diversity menedzsment megnyílvánulása az iskolában (empirikus kutatás alapján)
Dr. Kohut Erzsébet Ph.D. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola  
Dr. Köpeczi-Bócz Tamás Budapesti Corvinus Egyetem

Intergenerációs szakképzés

Dr. Lükő István Pécsi Tudományegyetem, KPVK

A pedagógusok digitális kompetencia keretrendszere

dr. Nagy Tamás Széchenyi István Egyetem Győr

Képzési Területek Kimeneti leírásainak valamint a 2016-os Képzési és Kimeneti Követelmények kompetenciát leíró elemeinek összehasonlítása szövegbányászati módszerekkel (Alapképzési területek)

Dr. Nádasi András János Eszterházy Károly Egyetem   
Dr. Nyéki Lajos Széchenyi István Egyetem

Educational event mining
Electronic curriculum for teaching IT subject methodology

dr. Pásztor Rita Partiumi Keresztény Egyetem A színházi előadásokkal kapcsolatos viszonyulásmódok a nagyváradi magyar középiskolások és egyetemisták körében
Dr.Pólin Irén II RF KMF Beregszász  
Dr. Sanda István Dániel ÓE TMPK

A 200 éve született Trefort Ágoston emlékezete – művészetpártoló tevékenységei tükrében

Dr. Sass Judit Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző és Digitális Tanulási Központ A tükrözött osztályteremben mutatott aktivitás és eredményesség összefüggése a motivációval valamint a tanulási és kognitív stílussal
dr. Szekeres Ágota ELTE-BGGYK Különleges bánásmódot igénylő középiskolás diákok társas kapcsolatainak vizsgálata
(Gyógy)pedagógiai módszertani útmutató szoftveres szociometriai adatfelvételhez
Dr. Törcsvári Zsolt Budapesti Gazdasági Egyetem, Közgazdasági és Módszertani Intézet

A statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei, és buktatói

Duchon Jenő Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ Információbiztonság-tudatosságot fejlesztő képzési program háttéradatainak felmérése webbányás módszerekkel - Okok, lehetőségek, módszerek
Erdélyi Éva Budapesti Gazdasági Egyetem, Közgazdasági és Módszertani Intézet

A statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei, és buktatói

Eszterág Ildikó Móra Könyvkiadó/EKE Neveléstudományi Doktori Iskola

A procedurális tudásról gyakorlat közeli megközelítésben

Fekete Anikó ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola

Zenei fejlesztő munka Új-Zélandon

Füzi Beatrix Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

Tanárok ön- és diákok általi értékelése a mentorálás szolgálatában

Fintor Gábor Debreceni Egyetem, Nevelés-és Művelődéstudományi Doktori Program Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének vizsgálata az észak-alföldi régióban
Fülöp Márta Marianna BGSZC Belvárosi Gazdasági Szakgimnáziuma

Önálló tanulás szervezése informatikai keretrendszerekben

Garamvölgyi Judit Szent István Egyetem Experiences in teaching multiculturalism in an English language economic master course
Gaul-Ács Ágnes Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Doktori Iskola

A Delaware Egyetem PBL gyakorlata

Gávriljuk Ilona II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola  
Greba Ildikó II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola  
Hegyi-Halmos Nóra Eötvös Loránd Tudományegyetem Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézet

Élményalapú tanulás és online platformok az egyetemi oktatásban

Herbainé Szekeres Erika Pest Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Gödöllői Tagintézménye

Különleges bánásmódot igénylő középiskolás diákok társas kapcsolatainak vizsgálat

Höfflerné Pénzes Éva Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

Figuratív nyelvhasználat és tanulási problémák

Holik Ildikó Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

A mentortanári munka SWOT-analízise

Horváth Endre ELTE-BGGYK Atipikus Viselkedés és Kogníció Gyógypedagógiai Intézet (Gyógy)pedagógiai módszertani útmutató szoftveres szociometriai adatfelvételhez
Hutterer Éva II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Pedagógia és Pszichológia Tanszék  
Jármai Erzsébet Mária Budapesti Gazdasági Egyetem Szaknyelvi és Kommunikációs Intézet

Beszélgetések az oktatói motivációról

Kapás Mónika PTE, BTK, "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola

A horgosi roma/cigány közösség háztáji gazdaságának beindításával járó nehézségek és azok kiküszöbölése

Karászi Zsuzsanna Debreceni Egyetem

A debreceni és a nagyváradi egyetemisták munkavállalási szokásainak összehasonlítása

Kautnik András Szent Gellért Katolikus Általános Iskola és Gimnázium

A Moodle segítségével megvalósított online, interaktív tanulási folyamat eredményességének vizsgálata

Kékes Szabó Marietta University of Szeged

Autistic kids at play

Karlowits-Juhász Orchidea Miskolci Egyetem Tanárképző Intézet A szakiskolai lét reprezentációja egy narratív életút-interjúban 
Kocsis Zsófia Debreceni Egyetem A debreceni és a nagyváradi egyetemisták munkavállalási szokásainak összehasonlítása
Lőrincz Andrea Miskolci Egyetem BTK Tanárképző Intézet

Az iskola sötét oldala

Manojlovics Heléna  Óbudai Egyetem

A puha készségek (soft skills) fejlesztésének fontossága

Maior Enikő Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad

Effective teaching techniques in English language teaching

Makó Ferenc Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ

Mérnöktanárok munkaadói megelégedettség vizsgálata

Makrai Kata Miskolci Egyetem, BTK, Tanárképző Intézet Oktatásszociológiai kutatások
Márkus Eszter PhD ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar

A gyógypedagógus-képzés helyzete és fejlődése az elmúlt 10 évben

Melisné Dr. Nagy Márta Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Társadalomtudományi Intézet Pedagógia és Pályatervezés Tanszék

Szaktanári portfólió - a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán folyó Agrár-mérnöktanár (MA) képzésben

Mgr. Kedves Tamás Róbert Babeș-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, Történelem és Filozófia Kar

Elvándorlási aspirációk és nyelvválasztás az erdélyi oktatás megtartó ereje tükrében

Mgr. Némety Alexandra Selye János Egyetem

A "humoros" Petőfi oktatása

Mgr. Vida Barbara Selye János Egyetem, Tanárképző Kar

Szakítás a horgonyokkal - Moskát Anita: Horgonyhely (doboztankönyv-fejezet)

Nagy Andrea Szent István Egyetem GTK Társadalomtudományi és Tanárképző Intézet

Módszertani lehetőségek az öröm bánat térképezésben

Neubauer Katalin MNKSZ

A kereskedelmi szakképzés dilemmái

PaedDr. Baka L. Patrik Selye János Egyetem, Tanárképző Kar

A János vitéz vérfrissítése (Doboztankönyv-fejezet)

PaedDr. Nagy Melinda, PhD. Selye János Egyetem, Tanárképző Kar

A biológia, természetismeret és környezetismeret tantárgyak óraszámának alakulása az utóbbi 15 évben

Pallay Katalin

II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, Debreceni Egyetem

Tanulmányi célú mobilitás perspektívái a kárpátaljai hallgatók körében

Pásztor Enikő Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar

A 0-3 éves korosztály idegennyelv-oktatásának új lehetőségei

Petróczky Henrietta Eötvös Loránd Tudományegyetem

"Ahol a tudás találkozik a világgal!" - az aalborgi egyetem probléma-alapú oktatásának modellje

Plonicky Tamás

Selye János Egyetem

Elfolyó idő – mit csinálnak a Z generációs diákok a szabadidejükben?
Pogátsnik Monika Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kar

Műszaki pályákkal kapcsolatos attitűdök alakulása

Poór Zoltán Dr. (C.Sc.) Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Tanár- és Tanítóképző Tanszék, Győr  
Rudnák Ildikó Szent István Egyetem Pass out schools in international context

Experiences in teaching multiculturalism in an English language economic master course

Pribék László Székesfehérvári József Attila Középiskolai Kollégium

Fenntartói és kollégista-szülői elvárások összehasonlító vizsgálata egy mai középiskolás kollégista kollégiumi tevékenységszerkezetének tükrében. Hány típusalakkal és milyen főbb tevékenységjellemzőkkel definiálható az ideális kollégista?

Prof. Dr. Tóth Péter Óbudai Egyetem, TMPK
Selye János Egyetem, Tanárképző Kar

Mérnökhallgatók tanulási stílusa
Középiskolai tanulók formaészlelési képességének fejlesztése

Szabó Gyula OE-BGK

A „Munkavédelem, biztonságtechnika” e-learning kurzus tudásellenőrzési megoldásaiA „Munkavédelem, biztonságtechnika” e-learning kurzus tudásellenőrzési megoldásai

Szabó József Debreceni Egyetem, Nevelés-és Művelődéstudományi Doktori Program

Az általános iskolai testnevelés megújult célrendszerének vizsgálata az észak-alföldi régióban

Székedi Levente Partiumi Keresztény Egyetem

A színházi előadásokkal kapcsolatos viszonyulásmódok a nagyváradi magyar középiskolások és egyetemisták körében

T. Litovkina Anna Selye János Egyetem, Tanárképző Kar

"Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra." - Az ezer-mérföldes utazás egyetlen lépéssel kezdődik

Tordai Zita Óbudai Egyetem TMPK A mentortanári munka SWOT-analízise
Tóth Béláné OE - TMPK  
Urbán Krisztián ELTE PPK, Neveléstudományi Doktori Iskola

A probléma-alapú tanulás (PBL) eredményei és értékelése a Maastrichti Egyetem tevékenységében

Üröginé Ács Anikó Eötvös Loránd Tudományegyetem Felnőttképzés-kutatási és Tudásmenedzsment Intézet

Élményalapú tanulás és online platformok az egyetemi oktatásban

Végh Ágnes PhD Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar Beszélgetések az oktatói motivációról